Youtube fake

2011.07.03. 09:22 D king

Amint arról már beszámolt a blogunk, a Youtube is élőben adja a mérkőzéseket, méghozzá elég jó minőségben.
Én a Kolumbia – Costa Rica mérkőzést néztem így, nem kicsit várva, hogy mit tud nyújtani ez a XXI. századi közvetítési forma. (Én már előre érzem, hogy sok millió kiesett munkaóra várható világszerte, hogyha ez általánossá fog válni.)
A mérkőzésről annyit érdemes megjegyezni: egyik csapat sem lenne méltó ellenfele Paraguaynak, bár szerintem azért Kolumbiában van potenciál.

A mérkőzésnek közvetítésénél 3 kommentár közül lehet választani: angol, spanyol, és argentin spanyol. Magyar nincs…
Ami viszont hatalmas EPIC FAIL, hogy a mérkőzésre várva olyat láttam, ami Print Screen-t követelt tőlem, és muszáj megosztanom itt: Costa Rica neve alatt Paraguay zászlója volt látható.
A Youtube talán sejt valamit? Lesz majd Kolumbia – Paraguay mérkőzés is? Tőlem jöhet!

3 komment

Címkék: youtube humor copa america 2011

A bejegyzés trackback címe:

https://laalbirroja.blog.hu/api/trackback/id/tr83034121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1kutya 2011.07.03. 23:09:10

mé? sporton is a para zászló volt kint:-DDD

1kutya 2011.07.04. 08:37:13

1 hozzáfűznivalóm van:

si-ral-mas...

D king 2011.07.04. 09:41:16

Hát ez a meccs...
Ennél csak jobb lehet. :) Bár bizakodásra ad okot, hogy a többi csapatot látva még csoportelsők is lehetünk.
Eddig 3 meccset láttam a Copán, de egyiken sem volt nagyon színvonal.
De reménykedjünk: ez a tapogatózó első kör. :)
süti beállítások módosítása