Mint tudjuk, két ember (csapat) között a legrövidebb út a mosoly. Ennek szellemiségében nézzünk pár viccet a csoportellenfeleinkről. Remélem, tudják, hogy rajtuk velük együtt nevetünk.


Olaszország
A kacsa a tóban úszkálva hüppög. Odaevickél hozzá a krokodil.
- Te meg miért sírsz, kacsa ?
- Jaj, ne is mondd, azt se tudom, ki vagyok, mi vagyok.
A krokodil gondolkodóba esik.
- Csőröd van, fura lábad van, a tóban úszkálsz... megvan, te kacsa vagy! Most már csak azt nem tudom, hogy én mi vagyok...
A kacsa végignéz rajta.
- Rövid a lábad, hosszú a farkad, bőrdzsekit hordasz, nagy a szád... megvan, te olasz vagy!

Szlovákia
Felvidéken a tanító bemutatkozik az első osztályos gyerekeknek és megmagyarázza nekik, hogy ő szlovák.
Kéri az osztályt, hogy emelje fel a kezét, aki szintén szlovák.
Nem értik a kérdést, kedvezni akarnak a tanítónak, mindegyik nyújtja a karját, kivéve egy kislányt.
A tanító megkérdezi a gyereket, hogy ő miért nem csatlakozik a többiekhez.
- Mert én nem vagyok szlovák - feleli a gyerek.
- Én magyar vagyok - mondja büszkén.
A tanár zavarban van, kipirosodik az arca és kérdőre fogja gyereket, hogy miért vallja magát magyarnak.
- Apám ,anyám magyar, tehát én is magyar vagyok - válaszolja.
A tanár még mérgesebb és kérdezi:
- Ha apád szarházi lenne, anyád szarházi lenne akkor te is szarházi lennél?
- Nem akkor szlovák lennék...

Új-Zéland
Az aucklandi Blues (rugby csapat) menedzsere szétküldi megfigyelőit a világban, hogy találjanak olyan új játékosokat, akik segítségével megnyerhetik az idei Super XIV (rugby bajnokság). Egyik megfigyelője Irakból jelentkezik, hogy talált egy igazi tehetséget. Az edző Irakba repül, és lenyűgözi a fiatal jobbszélső játéka, azonnal leszerződtetik a Blueshoz.
Két héttel később a Blues 30-30-ra áll hazai pályán a Crusaders ellen, és már csak 20 perc van hátra a mérkőzésből. Az edző beküldi a fiatal iraki játékost; a fickó lehengerlő: 6 try-t (gólt) ér el, ezzel a Blues megnyeri a meccset.
Miután lejönnek a pályáról, azonnal felhívja az anyját, hogy beszámoljon az első meccséről:
- Szia, anya. Képzeld mi történt. Húsz percet játszottam 30-30-as állásnál, hat gólt szereztem, és megnyertük a meccset. Mindenki imád engem: a rajongók, a játékostársaim, a média.
- Csodás - válaszolja az anyja. - Akkor had mondjam el, hogy telt az én napom. Amíg te ilyen szenzációsan érezted magad, apádat meglőtték az utcán, a húgodat és engem megtámadtak és molesztáltak; az öcséd pedig csatlakozott egy utcai bandához.
- Mit mondhatnék, anya? - válaszol idegesen a fiatal játékos. - Nagyon sajnálom.
- Nagyon sajnálod?! - kiáltja felindultan az anyja. - Te tehetsz az egészről, hiszen te akartál mindenáron Dél-Aucklandbe költözni.

+1 bónusz kép
Új-zélandi barátaink egy vicces képpel próbálkoztak, amit az afrikaiak súlyos sértésnek vettek. Mi azért értékeljük a poént (főleg a valóságtartalmát).


 

Szólj hozzá!

Címkék: humor szlovákia olaszország új zéland ellenfelek

A bejegyzés trackback címe:

https://laalbirroja.blog.hu/api/trackback/id/tr482059043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása